שירות ותמיכה

איסטרוניקס עושה רבות על מנת לספק לכם שירות איכותי ומהיר, העומד בסטנדרטים גבוהים. במסגרת מאמצים אלה וכחלק ממדיניות איכות השירות שלנו, אנו זמינים לפניותיכם בנוגע לרכישת מוצרים המשווקים על ידינו. מסגרות השירות שלנו:

איסטרוניקס מחשבים מולטימדיה ותקשורת מפיצה מוצריה באמצעות רשתות שיווק, משווקים מורשים ואתרי סחר.

ימים א'-ה'
בין השעות 08:00-17:00
(למעט ימי חג ומועד)

לשירות ותמיכה לאחר רכישת 
מסכי פיליפס ו-AOC, ניתן ליצור קשר עם מעבדת חברת SERVPRO:

לשירות ותמיכה למדפסות XEROX  ניתן ליצור קשר עם מרכז התמיכה של זירוקס ישראל:

לקבלת שירות ותמיכה לכל מוצר אחר
יש לפנות למשווק ממנו נרכש המוצר.

מעבדת תיקונים: איסטרוניקס מפעילה מעבדה מקצועית לתיקונים וכיול של ציוד הבדיקה המסופק על ידה. התיקונים מתבצעים בתקופת האחריות ומעבר לה.

ימים א'-ה'
בין השעות 08:00-17:00
(למעט ימי חג ומועד)

מחלקת הזמנות מטפלת בהזמנותיכם מהגעתן לאיסטרוניקס עד לאספקת המוצרים המוזמנים.

ימים א'-ה'
בין השעות 08:00-17:00
(למעט ימי חג ומועד)

לרישום לקבלת מידע טכני

מלאו פרטים